VOITTAJAT
PARAS LEAD GEN -KAMPANJA
Voittaja: F-Secure
Työn nimi: The Hunt
Tuomariston perustelut:
Kohderyhmän puhuttelu tarinan avulla sekä vahvalla liidikulmalla. Rohkeus KV-markkinassa, selkeä hyöty hankintahinnassa vrs muut kanavat, tarinallisuus ei ole vain tylsää liidilomaketta. Esiin nousivat tarinan ja sisältöjen kuljetus sekä tarpeeksi pitkä kampanja-aika.
Työn nimi: Maximize your comfort zone
Kumppanit: Mainostoimisto ILME
Tuomariston perustelut:
Oivaltavaa, luovaa sekä hauskaa videomainontaa, joka puhuttelee luovasti ja selkeästi tarkkaa kohderyhmää. Herätti tunteita, naurua, oli oivaltava. Ehdoton voittaja, tyhjensi pankin. Paras b2b-videokampanja
PARAS BRÄNDIKAMPANJA
Voittaja: Messukeskus
Työn nimi: Transport-Logistics 2019
Kumppanit: iProspect
Tuomariston perustelut:
Selkeä strategia sekä brändi-ilme kannatteli läpi kampanjan. Viesti, tarkoitus sekä tehtävä tuli selväksi kohderyhmälle. Kampanjointi näkyi myös tuloksissa. Halolla päähän ja kerrasta mieleen.
INNOVATIIVISIN KAMPANJA
Voittaja: Microsoft
Työn nimi: Surface the Women
Kumppanit: Kurio
Tuomariston perustelut:
Viraalikampanja, joka lähti elämään omaa elämäänsä orgaanisten jakojen avulla. Puhutteli riippumatta yrityksestä. Vahva panostus työntekijöiden esiintuomiseen sekä osallistamiseen.
PARAS MARKKINOINNIN JA MYYNNIN YHTEISTYÖ
Voittaja: Outokumpu
Työn nimi: Teräksenlujaa targetointia ja saumatonta synergiaa
Kumppanit: ID BBN
Tuomariston perustelut:
Digitaalisen transformaatiotarinan alkusoinnut, jossa tekemisessä näkyy kautta linjan myynnin ja markkinoinnin vahva yhteistyö. Ostajapersoonien sekä datan vahva hyödyntäminen, myynnin osallistaminen ei ole pelkkää sanahelinää, vaan myynti on sitoutunut kampanjaan. Vahva sisäinen duuni, jonka avulla saavutetaan tuloksia.
PARAS SUOMALAINEN YRITYSSIVU
Voittaja: OP-ryhmä
Tuomariston perustelut:
Aktiivinen ja monipuolinen sisällöntuotanto. Sopiva sekoitus korporaatiota ja huumoria, unohtamatta työntekijöitä. Sisällöt ovat myös erittäin tunnistettavaa OP-brändiä.
YKSILÖPALKINTO
TOP VOICES OF LINKEDIN 2019
Voittaja: Tom Laine
Äänestäjien kommentteja: “Aktiivinen edelläkävijä, joka jakaa auliisti osaamisensa.”
“Kouluttaa tuhansia ihmisiä vuodessa LinkedInin käyttöön.”
“Hyvä ja selkeä sisällöntuottaja.”
categories
1.
BEST B2B LEAD GENERATION
Marketing that delivers effective and strategic lead generation on LinkedIn with measurable benefits to the business' bottom line.
2.
BEST B2B LEAD GENERATION
Marketing that delivers effective and strategic lead generation on LinkedIn with measurable benefits to the business' bottom line.
3.
BEST B2B LEAD GENERATION
Marketing that delivers effective and strategic lead generation on LinkedIn with measurable benefits to the business' bottom line.